reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Bánová

Ivana Bánová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  190x

Rozhodla som sa vyliezť z ulity. Zachytiť prchavé, zdanlivo obyčajné okamihy, ktoré by ináč zanikli v rýchlosti života. Také skryté perličky v prachu dní. A občas ma niečo aj naštve. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Krajina konca

Ivana Bánová

Krajina konca

Žijem v krajine konca. Áno, posledný tu raz zavrie dvere.

  • 25. júl 2023
  • Páči sa: 15x
  • Prečítané: 237x
  • 0
O armáde, ktorá si mýli termosku s granátom

Ivana Bánová

O armáde, ktorá si mýli termosku s granátom

Ponad strechu auta trčí hlaveň tanku. Vpredu tank, vzadu tank.

  • 5. mar 2022
  • Páči sa: 69x
  • Prečítané: 4 785x
  • 3
Bojím sa zavolať priateľom

Ivana Bánová

Bojím sa zavolať priateľom

Pred Vianocami som sa zvykla stretávať s priateľmi. Tento rok je všetko ináč.

  • 18. dec 2021
  • Páči sa: 82x
  • Prečítané: 6 157x
  • 44
Domáci klub bitkárov

Ivana Bánová

Domáci klub bitkárov

Mimoriadne dlhá teplá jeseň mala jednu nevýhodu. Aspoň pre mňa. Dlho som nosila krátke rukávy na tričkách a blúzkach. A tak som nemohla skryť modriny, ktoré som mala na zápästiach, predlaktiach i na ramenách.

  • 31. jan 2020
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 782x
  • 0
Ako som schudla 10 kíl bez jojo efektu

Ivana Bánová

Ako som schudla 10 kíl bez jojo efektu

Tohto roku som konečne nemusela chudnúť do plaviek. Niežeby som predtým musela. Ani som nedržala nejaké zvláštne diéty. Riadila som sa heslom Miluj svoje telo.

  • 30. jún 2019
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 1 448x
  • 0
reklama
Rozvod pri vedľajšom stole

Ivana Bánová

Rozvod pri vedľajšom stole

Chlipkám espresso v kaviarni v istom rakúskom mestečku. Pri vedľajšom stole sedia manželia so synom.

  • 12. jún 2019
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 1 576x
  • 5
Ženy vidia, muži vedia (alebo aj naopak)

Ivana Bánová

Ženy vidia, muži vedia (alebo aj naopak)

Keď priateľ zúfalo prehľadáva písací stôl a hľadá lístok, kde si niečo dôležité poznačil, alebo šmátra po kľúčoch od auta, ktoré má zastrčené v zapaľovaní, hneď sa mi pripomenie knižka Muži sú z Marsu, ženy z Venuše.

  • 29. máj 2019
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 701x
  • 4
Samozrejme, že ma neposlúchla

Ivana Bánová

Samozrejme, že ma neposlúchla

Mama je neuveriteľná. Pred štyrmi mesiacmi ležala po návrate z nemocnice doma v posteli a lúčila sa s nami.

  • 14. máj 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 848x
  • 3
Nebojte sa, je to len šteňa

Ivana Bánová

Nebojte sa, je to len šteňa

Bojím sa psov. Mám z nich hrôzu podobne ako niekto z pavúkov, z lietadiel či z uzavretých priestorov.

  • 11. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 596x
  • 94
Keď teenageri vedia viac, ako by si dospelí želali

Ivana Bánová

Keď teenageri vedia viac, ako by si dospelí želali

Seriál Sex education som na Netflixe dlho obchádzala v domnienke, že ide o dokumentárny film. Niežeby som mala niečo proti dokumentom alebo proti sexuálnej výchove.

  • 4. máj 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 608x
  • 1
reklama
Aká krajina, taký centrálny príjem

Ivana Bánová

Aká krajina, taký centrálny príjem

Jedného večera začala mama kolabovať a potrebovala nutne infúziu. Ešte neskúsená som ju nechala odviezť záchrankou na centrálny príjem do Ružinova.

  • 27. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 691x
  • 51
Milujem žehlenie

Ivana Bánová

Milujem žehlenie

Je pre vás žehlenie činnosť z minulého storočia? Je to zbytočnosť a totálna nuda? Nuž na žehlenie mi nesiahajte.

  • 22. apr 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 881x
  • 4
Pneu len pre pánov

Ivana Bánová

Pneu len pre pánov

Tak som si teda išla splniť obligátnu jarnú povinnosť – do pneuservisu prezuť svoje auto do letnej obuvi.

  • 19. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 728x
  • 38
Koniec záchodovej romantiky

Ivana Bánová

Koniec záchodovej romantiky

Dômyselná elegancia. Čisté línie. Funkčná estetika. Znie to ako z recenzie na umelecké dielo. No je to z reklamy na predmet veľmi všedný a nepostrádateľný – na záchod.

  • 3. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 3
Pomoc! Vypli nás!

Ivana Bánová

Pomoc! Vypli nás!

Predvčerom moju mamu odpojili od elektriny. Bez upozornenia. Pochytilo ma absolútne zúfalstvo. Aj keď sa rýchlo vysvetlilo, že išlo o nedorozumenie, lehota na opätovné pripojenie k odberu je 5 pracovných dní.

  • 30. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 714x
  • 15
reklama
Vianoce prvý alebo posledný raz?

Ivana Bánová

Vianoce prvý alebo posledný raz?

Boli to zvláštne Vianoce. Prvý raz v novom byte. Prvý raz už mama väčšinu času oddychovala. Prvý raz nevarila kapustnicu a neobaľovala filé z tresky. Prvý raz sme nemali vetvičky z vlastnej záhrady, ale kúpili sme ich na trhu.

  • 29. dec 2018
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 796x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu