reklama

Pneu len pre pánov

Tak som si teda išla splniť obligátnu jarnú povinnosť – do pneuservisu prezuť svoje auto do letnej obuvi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Pripadala som si ako mnoho emancipovaných žien, ktoré všetko zvládnu a nebudú predsa obťažovať svojho partnera či iného chlapa s prosbou, aby im pomohol. Chcem byť predsa nezávislá a nedelím činnosti na výsostne mužské a výsostne ženské. Taká pneumatika vôbec nie je ťažká, ufff, hravo ju prenesiem a naložím do auta. Vôbec sa neufúľam. Bez zaváhania trafím autom do úzkej brány pneuservisu a presne zacúvam na zdvihák bez zdesených pohľadov a zúrivej gestikulácie personálu. Tak aký problém??? 


Nuž náš pneuservis je zjavne určený iba pre pánov. Kam sa pozriem, tam vidím holú babu. Teda na plagátoch a výstrižkoch z pánskych časopisov. Občas sú niektoré obrázky riadne horúce, keď sa tam dve blondínky ovíjajú okolo seba. Ktovie, ako by sa v tomto testosterónovom chráme cítila moja štvrnásťročná dcéra. Ešteže som ju stihla včas vysadiť doma. Zrejme sa tu veľmi neráta s prítomnosťou žien. Veď prečo tam rovnako nevyvesili nejakých pohľadných svalovcov aj s odhalenými penismi, aby si aj ženy prišli na svoje. Hoci fakt neviem, či by som práve toto chcela v pneuservise vidieť a či by to zvýšilo moju dôveru v schopnosť miestnych majstrov prezuť pneumatiky alebo opraviť auto. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Tak mi napadlo, že niektorým mužom nielen v autoservisoch, ale aj v celom automobilovom priemysle ešte nedošlo, že minimálne polovicu vodičov tvoria ženy. Možno tak často nevozíme autá do opravovní a nechodíme do autosalónov či showroomov, ale za volantom nás rozhodne sedí dosť. Možno do servisov a na výstavy automobilov nechodíme práve pre tie nahlúple obrázky na stenách. Možno pre blahosklonné poznámky, že aj tak ničomu zo sveta motorov nerozumieme. Predstavila som si, ako sa na autosalóne v Ženeve urastení junáci v tangáčoch opierajú o karosériu nejakého športiaku v lascívnych pózach a špúlia riťky do objektívov fotografov. Rada by som potom videla čísla o úspešnosti predaja daného modelu (myslím auta, nie toho dotyčného modela v tangáčoch).

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Výmena pneumatík mala aj svoju dohru. Po zaokrúhlení platby za poskytnutú službu smerom nahor mi majiteľ servisu veľkoryso otvoril dvere, aby som si letné pneumatiky mohla vyniesť, a umožnil mi, aby som si mohla umyť začiernené ruky v umývadle (nad ktorým sa vypínala jedna z nahotiniek). Ešte ma ako správny mačo popohnal, aby som sa ponáhľala, lebo dovnútra už príde ďalší zákazník. Napokon to nevydržal dotyčný zákazník, podotýkam v slušnom kancelárskom odeve. Keď ma videl, ako si gumy po jednej kotúľam k autu, pomohol mi, riskujúc, že sa zababre. Týmto mu ďakujem a teším sa, že džentlmeni ešte nevymreli.

Ivana Bánová

Ivana Bánová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  190x

Rozhodla som sa vyliezť z ulity. Zachytiť prchavé, zdanlivo obyčajné okamihy, ktoré by ináč zanikli v rýchlosti života. Také skryté perličky v prachu dní. A občas ma niečo aj naštve. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu